Πολιτική επιστροφών



Επιστροφή λόγω ελλατώματος

1ο Βήμα

Μας ειδοποιείς άμεσα. Μέσα σε 48 ώρες από την παραλαβή του προϊόντος που έχει κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας και να μας ενημερώσεις για την επιστροφή και τον λόγο.

 

2ο Βήμα

Είναι απαραίτητο να μας στείλεις με email φωτογραφίες του προϊόντος με το ελάττωμα.

 

*Οι φωτογραφίες μας βοηθούν πολύ!

Επικοινωνούμε καλύτερα με τους προμηθευτές μας και λύνουμε γρήγορα θέματα που σχετίζονται με την ποιότητα των προϊόντων. 

 

Ποιός αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής;

Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελλάτωμα ή ζημιά που προκλήθηκε από τη μεταφορική εταιρεία στην οποία η εταιρεία μας ανάθεσε την αποστολή τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνουμε ΕΜΕΙΣ

 

Σε περίπτωση που έχεις αναλάβει εσύ την απόστολή της παραγγελίας με μεταφορική εταιρεία δικής σου επιλογής, η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά υπέστη το προϊόν ή τα προϊόντα κατά τη μεταφορά, άρα τα έξοδα επιστροφής είναι δικά σου.

 

3ο Βήμα

Πρέπει να βεβαιωθείς ότι το προϊόν ή τα προϊόντα που θα επιστρέψεις είναι συσκευασμένα με κατάλληλο τρόπο, ώστε να μην υποστούν επιπλέον φθορά από αυτήν που ήδη έχουν και φαίνεται στις φωτογραφίες.

 

Προϊόντα σε ακατάλληλη κατάσταση, δηλαδή με ζημιές που δεν φαίνονται στις αρχικές φωτογραφίες, δεν θα γίνονται δεκτά.

Επιστροφή για άλλο λόγο

Έχεις 14 ημέρες από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σου για να αποφασίσεις να επιστρέψεις κάποιο προϊόν για οποιονδήποτε λόγο.

 

Ποιός αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής;

Εσύ αναλαμβάνεις να βρεις τον τρόπο επιστροφής και τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος.

 

Γίνεται επιστροφή χρημάτων;

Όχι. Μπορείς όμως να διαλέξεις οποιοδήποτε από τα εκατοντάδες προϊόντα μας! 

Θυμήσου ότι η τιμή του νέου προϊόντος μπορεί να είναι ίση ή μεγαλύτερη με αυτήν του επιστρεφόμενου.

 

Υπάρχουν προϊόντα που δεν επιστρέφονται;

Ναι! Ειδικές παραγγελίες και προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για 'σένα δεν επιστρέφονται, εκτός αν έχουν κάποιο ελάττωμα.

Απαραίτητες προϋποθέσεις επιστροφής προϊόντος

◾Το προϊόν δεν πρέπει να έχει υποστεί οποιαδήποτε επιπλέον φθορά ή ζημία που έχει δηλωθεί και φαίνεται στις φωτογραφίες.

*Για τα ελλατωματικά προϊόντα


◾Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί (να συναρμολογηθεί κ.τ.λ).

*Εκτός εάν πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν


◾Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από την αρχική του συσκευασία την οποία δεν πρέπει να παραβιάσεις ή να φθείρεις.


◾Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται με όλα τα ταμπελάκια ή σημάνσεις με τα οποία το παρέλαβες.

 

◾Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται σε κάθε περίπτωση με οποιαδήποτε απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς.

Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας από μέρους μας γίνεται σε περίπτωση που σε 7 εργάσιμες ημέρες μετά το πέρας της προθεσμίας, δεν έχει υπάρξει κάποια κατάθεση.

 

Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως του άρθρου 9, μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου σε περίπτωση που δεν έχει αποσταλεί ακόμα και  να μας ενημερώσεις είτε τηλεφωνικά  είτε ηλεκτρονικά για την επιλογή σου.

 

Αν θέλεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου μετά την αποστολή,  επικοινώνησε μαζί μας και θα σε ενημερώσουμε για τις επιλογές σου.

 

Σε περίπτωση που το προϊόν έχει τιμολογηθεί και δρομολογηθεί τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνεις εσύ.

 

Επιστροφή χρημάτων

Επιστροφή χρημάτων μπορεί να γίνει μόνο στην περίπτωση που το προϊόν είναι ελλαττωματικό.

 

Πρέπει να μας έχεις δηλώσει γραπτώς το αίτημα για επιστροφή χρημάτων

και 

Εφόσον πληροίς τις προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος,  σου επιστρέφουμε το χρηματικό ποσό που αναλογεί στο επιστρεφόμενο προϊόν ή στα επιστρεφόμενα προϊόντα μέσω τραπεζικής κατάθεσης.

 

Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων μπορεί να υλοποιηθεί εντός 14ημερών.

 

Ωστόσο, προσπαθούμε να γίνει όσο το δυνατόν συντομότερα από τη στιγμή που θα μας στείλεις ηλεκτρονικά  τα στοιχεία σου (IBAN, όνομα δικαιούχου, Τράπεζα) και αφότου παραλάβουμε το προϊόν στις εγκαταστάσεις μας και διαπιστωθεί ότι πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος. 

Θυμήσου!

Να ελέγξεις κατά την παραλαβή την εξωτερική συσκευασία των προϊόντων προκείμενου να διαπιστώσεις τυχόν ελαττώματα

(π.χ φθαρμένη-σκισμένη εξωτερική συσκευασία προϊδεάζει πιθανή εσωτερική φθορά).

 

Σε περίπτωση που διαπιστώσεις εξ αρχής κάποιο ελάττωμα οφείλεις να μας ενημερώσεις είτε τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη.

Αν δεν είσαι σίγουρος/η για το τί πρέπει να κάνεις..

Επικοινώνησε μαζί μας για να σε βοηθήσουμε!

Τα Cookies είναι ενοχλητικά!

Γι' αυτό χρησιμοποιούμε όσο λιγότερα γίνεται! Ωστόσο, χρειαζόμαστε κάποιες πληροφορίες για να βελτιώνουμε την ιστοσελίδα και την εμπειρία σου μέσα σε αυτήν. Πάτησε "Ναι, συνέχισε!" για να μας βοηθήσεις!

Πολιτική Απορρήτου

Σύνδεση

Megamenu

Σύγκρινε%d0Αγαπημένα0

Το καλάθι μου

Το καλάθι σου είναι άδειο